dinsdag 16 mei 2017

Kampioenen!



Feyenoord.


De Kuip met op de achtergrond de
van Brienenoord brug.
Voordat de plannen rond waren om de grote plas over te steken had ik samen met Ronald een seizoenskaart. Op de scooter naar de kuip was een feest hoewel de gespeelde wedstrijd daar lang niet altijd aanleiding toe gaf. Toch altijd met veel plezier van Gouda eerst naar Rotterdam Alexanderpolder getuft en vervolgens samen met Ronald de van Brienenoord over vanwaar je de kuip langzaam kon zien opdoemen. Als je het dan hebt over momenten waarop je even graag in Nederland zou willen zijn dan zijn dat deze momenten. Dat stukje waarop je plotseling die mooie Kuip ziet en weet dat je niet kan verliezen. Helaas gebeurde dat natuurlijk wel eens maar zo voelde dat niet. Nu was het dan eindelijk zo ver! Feyenoord kampioen van Nederland 2016-2017. Ik was er niet bij maar dat maakt het voor mij zeker niet minder mooi! Fantastische prestatie.



De huldiging 15-5-2017.

vv ONA ook kampioen.

Misschien enigszins overschaduwt en had je hier nog niet van gehoord? Dat kan, vv ONA is een 3e klasser met een rijke historie waar ik een behoorlijke periode druk mee bezig ben geweest en dan met name bij de jeugd waar ook Timothé voor het eerst een balletje heeft getrapt. Een hele mooie club in een geweldige buurt. Deze club is net als Feyenoord door een heel diep dal gegaan en heeft bij zowel de jeugd als ook de senioren de weg omhoog weer ingeslagen. Ik ben blij mijn steentje daar aan bijgedragen te hebben en vind het dan ook ontzettend leuk dat zij weer naar de 2e klasse mogen. Dat straalt positief uit naar de jeugd en met goed beleid gaat deze club een geweldige toekomst tegemoet.
Voor iedereen bij vvONA. VAN HARTE GEFELICITEERD!

De eindstand.
Opa en Oma.

Opa en Oma hebben ons de afgelopen 3 weken vergezelt. Was erg gezellig en ik zal één dezer dagen tijd vrij maken om hun bezoek na te beschouwen. Vandaag (16-5) gaan ze weer naar huis en Donderdag 18-5 wacht ons volgende bezoek. Later meer.

Tot snel!

2 opmerkingen:

  1. Jeetje wat gaat de tijd snel. Jammer dat Opa en Oma al weer weg gaan, maar leuk dat het volgende bezoek al weer bijna voor de deur staat.

    BeantwoordenVerwijderen