vrijdag 10 juni 2016

De laatste voorbereidingen.

De laatste paar dagen zijn in gegaan. De eerste koffers staan klaar, de feestjes zijn gevierd en nu bezig met de laatste voorbereidingen. De afgelopen maanden zijn eigenlijk aan ons voorbij gevlogen. In de eerste instantie denk je dat het nog wel even duurt en dan plotseling is het zo ver! Gisteren de verjaardag van Ingrid gevierd, was erg gezellig behalve dan dat service niet inbegrepen was in het restaurant en ik daardoor met een hongerklop thuis kwam. Normaliter eet je toch wel iets meer dan een voorgerechtje. Mocht de pret niet drukken. Vorige week zondag een heerlijke brunch aangeboden gekregen van mijn ouders samen met alle broers, schoonzussen, nichtjes en neefjes.Was ontzettend gezellig! Toch raar dat je de meeste mensen voor een langere tijd niet meer zal zien. Giovanni is in de tussentijd ook nog even door de fiets gezakt. Een geleende fiets nog wel maar dankzij Aad (een buurman) is deze weer vakkundig gelast.  Verhuiskaarten zijn de deur uit. Timothé heeft een schitterend aandenken gekregen van zijn voetbalteam. Vandaag gaan Giovanni en Timothé voor het laats naar school, ik heb ze er niet over horen klagen. Een hele lange vakantie met veel nieuwe indrukken. Ik kom voor vertrek terug met minimaal nog één blogpost. Tot dan!


Geslaagde brunch, Ingrid met mijn moeder. Bedankt voor de geweldige brunch!


En dan zak je door de fiets!

Verhuiskaartjes op de post.

Mooi aandenken voor Timothé.

6 opmerkingen:

  1. Spannend nu het echt voor de deur staat. Succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie kennen me niet maar ik wil toch graag reageren op jullie bijzondere blog wat ik met veel plezier in 1x heb gelezen. Wat een avontuur gaan jullie tegemoet. Succes de laatste dagen en een goede start in Houston, aan het huis zal het niet liggen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha. Leuk! Fanmail. Dank je wel. Ik blijf 'm bijhouden dus blijf lekker meelezen.

      Verwijderen
  3. Hoi Erwin, we hebben elkaar 'gesproken' via het forum. Ik wil jullie heel veel succes wensen morgen met het vertrek. Zal ook niet makkelijk zijn. Ik blijf jullie zo nu en dan volgen, toch leukern gezin wat zo'n beetje dezelfde stappen maakt als wij gaan doen. Goede reis en wie weet ooit eens tot ziens in Houston.
    Groeten, LinB

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar allemaal! Succes met de oversteek, alvast welkom in de VS!
    Groeten uit Tampa, FL
    Rob
    https://noldenusa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beter laat dan nooit. Dank voor de reactie. Wij zijn inmiddels aangekomen en druk bezig te settelen. Nu wij weer internet hebben is het wel lekker om contact met de wereld te herstellen. Ik ken je blog, erg leuk ook. Groet, Erwin.

      Verwijderen