zaterdag 23 juli 2016

Een bank en de TV.

Ten eerste wil ik even aangeven dat wij het erg leuk vinden dat ons blog gelezen wordt. Doe ik het toch niet voor niets. Inmiddels zijn wij ruim 5 weken bezig om ons zelf te 'installeren' en ik kan wel zeggen dat wij aardig op schieten. Nadat de container aan was gekomen zijn wij deze als een speer gaan uitpakken en op een paar doosjes na staat alles redelijk op zijn plek. Expres ook nog geen meubels gekocht en ook geen TV. Afgelopen week is dit er dan toch maar van gekomen. Wij hadden een TV en een hoekbank (sectional) gezien bij Costco Wholesale. Een hele grote supermarkt die veel in groot verpakking kan leveren. Giovanni en mijn persoon een busje gehuurd bij U haul (bestelbusjes verhuurder) en op naar de Costco. Even 2 platte karen pakken en 6 grote dozen met daarin de hoekbank opladen. Naar de kassa, afrekenen. Bank in de bus laden en....oeps! Dat paste niet in één keer in de bus dus wij vragen of we de 2e lading later op konden halen. Zo vriendelijk als iedereen hier is kon dat natuurlijk. Wel was er nog plek voor de TV dus nogmaals een rondje door de Costco en weer langs de kassa (dat moet hier ook gewoon). TV in de bus en hop naar huis. Spul in de garage en teug voor de 2e rit. Uiteindelijk stond alles in de garage en kon de bus weer terug naar de rechtmatige eigenaar. Toch weer geflikt met dank aan Giovanni die ik natuurlijk het meeste liet sjouwen;).


Busje gehuurd.
Mankracht ingehuurd.

Busje leeg.
Alles in de garage.











De Bank.
De TV.
Ooh ja, en dan had ik het nog niet gehad over het TV meubeltje die wij bij ieder bezoek aan de Walmart zagen en besloten dat deze er toch wel zou zijn als we deze nodig hadden en wij hem dus niet eerder hoefden aan te schaffen. Maar zoals dat gaat bij dit soort dingen heb ik 4 Walmart's af gereden om er uiteindelijk 1 te vinden die dit meubel nog had. Uiteindelijk is alles gelukt maar met bijna 40 graden op de meter kostte het heel wat zweetdruppeltjes maar het resultaat mag er zijn. 

Meubel in de auto. Hehe!
Tot snel!

1 opmerking: